Najczęściej zadawane pytania - FAQ

 

  1. Jaki jest koszt dostawy?
    >
     Dostawa jest zawsze darmowa - bez względu na wartość zamówienia. (Jedynie w przypadku wyboru opcji „za pobraniem” pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 15 zł)

  2. Czy wymagana jest rejestracja aby złożyć zamówienie?
    Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. 

  3. Ile trwa dostawa?
    Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 w dni robocze nadawane są jeszcze tego samego dnia z dostawą do klienta następnego dnia roboczego. W wyjątkowych sytuacjach (z przyczyn losowych niezależnych od sklepu) przesyłka może dotrzeć drugiego dnia od momentu złożenia zamówienia.
    > Zamówienia złożone w pozostałe dni czyli: wolne od pracy i święta - wysyłane są standardowo pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia i otrzymania wpłaty. 

  4. Czy możliwy jest odbiór osobisty zakupionego towaru?
    Tak, istnieje taka możliwość. Należy jednak pamiętać, że towar można odebrać jedynie w dni robocze - wtedy kiedy pracuje sklep.

  5. Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?
    Przy każdym produkcie zamieściliśmy tabelę rozmiarową. Wystarczy przy wyborze np. sukienki kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę powiązaną z danym produktem, gdyż mogą one być różne w zależności od  marki czy przeznaczenia. Ustalenie odpowiedniego rozmiaru wymaga zmierzenia swoich wymiarów i porównania wymiarów z wymiarami w tabeli. Należy zwrócić uwagę iż podane parametry określające szerokość produktu dotyczą połowy obwodu (szerokość towaru należy liczyć x2) 

  6. W jakim czasie przesyłka dociera do wybranego paczkomatu?
    Przesyłka trafia do wybranego Paczkomatu w 1 dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj do 48h od złożenia zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach (około 4% wszystkich wysyłek realizowanych przez operatora Paczkomatów - firmę InPost) - przesyłka może dotrzeć do Paczkomatu z jednodniowym opóźnieniem.

  7. Kurier przyjechał z przesyłką kiedy nie było mnie w domu - co mam zrobić?
    > Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.  

  8. Czy mogę otrzymać przesyłkę w weekend? 
    > Niestety przesyłki dostarczane są wyłącznie w dni robocze.

  9. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
    > W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność. Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.  W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

  10. Co jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu ale nie sporządzono protokołu szkody?
    > W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale możliwa do zrealizowania. Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem  +48 22 577 55 55 i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Gdy przyjedzie kurier, należy z nim sporządzić protokół, zaznaczając skrupulatnie wszystkie szczegóły. Proszę zwrócić uwagę na to, czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym. Prosimy pamiętać o tym, aby towar podczas spisywania dokumentu był zapakowany w te same materiały, w których odebrany został od kuriera za pierwszym razem. Jest to bardzo ważne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do naszego sklepu razem z reklamowanym produktem. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki warto dokonać kserokopii ww. dokumentu.

  11. Czy istnieje możliwość „odłożenia” wysyłki na późniejszy termin?
    > Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, prosimy skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel: (32) 706 1 666. Zamówienia opłacone możemy odroczyć o dowolną liczbę dni, zamówienia za pobraniem - max o 7 dni.

  12. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
    > Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.  Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).

  13. W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
    > Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00.

  14. Czy mogę zwrócić bieliznę?
    > Niestety nie ma możliwości zwrotu bielizny - wynika to z przyczyn higienicznych oraz ustawy o zwrocie towarów.

  15. Chcę złożyć reklamację. Jak mogę to zrobić?
    > Klient powinien w oświadczeniu (przesłanym drogą e-mailową) umieścić swoje żądania tj. czy reklamowany produkt ma być naprawiony, wymieniony na inny model, egzemplarz lub zwrot gotówki. Następnie eSexy Weronika Siuda rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia zwrotu przez pracownika sklepu. Nie ustosunkowanie się przez eSexy Weronka Siuda w powyższym terminie oznacza uznanie reklamacji za uzasadnioną.  W przypadku kiedy rozpatrzenie reklamacji jest pozytywne sklep zwraca klientowi koszt przesyłki.  Reklamowany produkt należy odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym. W przypadku, gdy reklamowany towar zostanie wysłany za pośrednictwem innego przewoźnika, sklep nie pokrywa kosztów według cennika danego przewoźnika, tylko według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.  W przypadku kiedy reklamacja została nie uwzględniona koszt przesyłki ponosi klient.  
 

Czy chcesz otrzymać kupon

o wartości 40zł*!

* kod jest ważny przez 30 dni od daty zamówienia, dotyczy zakupów
od 250 zł i nie dotyczy produktów promocyjnych

 

Czy chcesz otrzymać kupon

o wartości 40zł*!

* kod jest ważny przez 30 dni od daty zamówienia, dotyczy zakupów
od 250 zł i nie dotyczy produktów promocyjnych

Cookies

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwa usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczcych cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

x